כל מה שרציתם לדעת על צילומי תדמית לעסק
top of page

כל מה שרציתם לדעת על צילומי תדמית לעסק

צילומי תדמית הם אחד הדברים החשובים ביותר לעסק. בעידן בו המידע זמין ונגיש לכל אחד, יש חשיבות רבה ליצירת נוכחות חזקה ובולטת ברשת. באמצעות צילומי תדמית מקצועיים לעסק ניתן לענות על צורך זה ולגרום ללקוחות להבין מי עומד מאחורי העסק ועד כמה הוא רציני ומקצועי בעבודתו. צילומי התדמית מותאמים למגוון נרחב של עסקים החל מעסקים קטנים, בינוניים וגדולים והם מוציאים את בעלי העסק בצורה המקצועית והמיטבית כולל העברת ערכי המותג

ללא צורך במילים.

צילומי תדמית לעסק | מדריכת כושר
צילומי תדמית למדריכת כושר

מהם צילומי תדמית?

צילומי תדמית הם צילומים אשר מתייחסים לעסק עצמו ולאדם שמאחורי העסק. כל עסק המציע שירותים או מוצרים צריך לשכנע את הלקוחות שלו שהוא המשתלם והמקצועי ביותר לרכישת שירותים או מוצרים על פני המתחרים. באמצעות תמונות של צילומי תדמית אשר מתקיימים בתוך העסק עצמו ניתן להראות את בעל העסק בצורה הטובה והמקצועית ביותר, בין אם זה באמצעות ההבעה הנינוחה על פניו, האווירה במקום והנינוחות שהוא מרגיש בעת הצילומים ואשר יוצאים בצורה הטבעית ביותר מבלי שבעל העסק שם לב לכך. בנוסף לכך, באמצעות צילומי התדמית אין צורך להוסיף במילים כל מה שמדבר באותו רגע זה התמונות המראות את בעל העסק עושה את מה שהוא הכי אוהב- הזדמנות להיכרות האדם מתוך התמונות וחיבור ראשוני.

צילומי תדמית לעסק | נטורופתית
צילומי תדמית לעסק | נטורופתית
צילומי תדמית לעסק | מטפלת רגשית
צילומי תדמית לעסק | מטפלת רגשית

חשיבות צילומי תדמית – כי אין הזדמנות שנייה?

באמצעות צילומי תדמית ניתן להעביר מסרים בצורה היעילה והטובה ביותר ללקוחות. תמונה טובה מוכרת, בעיקר שרואים את האדם שמאחורי העסק. במהלך הצילומים בעל העסק מרגיש הכי טבעי במקום שלו וזה דבר שמאוד משחרר אותו. באמצעות החוויה שהוא עובר באותו יום צילומים ונינוחות שהוא מרגיש על הסט, הוא מעביר רושם ראשוני טוב, אשר קריטי עד מאוד לעסקים. לרושם זה חשיבות מכרעת לדימוי ונראות העסק מבחינת רכישת מוצרים או שירותים. הנראות שלכם בתמונה בין אם אתם רציניים או צוחקים, מתוחים או משוחררים משפיעה רבות המסר שאתם מעבירים. הדימוי דרך התמונה יכול לשדר ביטחון עצמי, סמכותיות, אמפטיה ועוד. לכך צילום תדמית טוב הוא צילום אשר מעביר את המסר החיובי בצורה הטובה ביותר ללא צורך במילים.

צילומי תדמית לעסק | נטורופתית
צילומי תדמית לעסק | נטורופתית

למי מתאים צילומי תדמית?

צילומי התדמית מתאימים לכל סוגי העסקים, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לעסקים גדולים. כל עסק חייב להעביר את המסר ללקוחות שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר, ודרך צילומי התדמית ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כל בעל עסק היום יודע כי ישנה חשיבות גדולה לשימוש בוויז'ואל ברשתות החברתיות. פייסבוק אינסטגרם ואפילו גוגל מוכשות את העיניים של הלקוחות באמצעות תמונות. עסק שאין לו תמונות עדכניות, מקצועיות המראות את העסק והאדם שמאחוריו מאוד יקשה עליו לפרסם את עצמו במקומות האלה. זה נכון שהיום ניתן למצוא תמונות חינמיות או לרכוש תמונות מאתרים ייעודיים לזה אך הלקוח רואה את ההבדלים מתמונות אותנטיות של העסק לבין תמונות חינמיות. זה מאוד משפיע על הבחירה של הלקוח לבחור בכם כעסק שהוא ירצה את שירותיו.

צילומי תדמית לעסק | גננת ומדריכת הורים
צילומי תדמית לעסק | גננת ומדריכת הורים
צילומי תדמית לעסק | מדריכת כושר
צילומי תדמית לעסק | מדריכת כושר

השלבים בצילום תדמית לעסק?

צילומי התדמית לעסק נעשים בכמה שלבים. במהלך תהליך הצילום עובר בעל העסק כמה שלבים שונים בטרם מצטלמת התמונה המקצועית ונבחרת התמונה המרשימה ביותר. שלבים אלה כוללים:


בחירת הצלם- כיום יש מגוון צלמים המתמחים בצילומי תדמית. חשוב מאוד למצוא את האדם הנכון לכם. באמצעות חיבור טוב בין בעל העסק לבין הצלם, תתאפשר הרגשה נוחה , קלילה, משוחררת וכמובן מקצועית ובזכות זה יהיה ניתן להוציא צילומים לעסק ותמונות טובות, מקצועיות ואיכותיות. את הצלם שלכם מומלץ לבחור באמצעות המלצות, מקצועיות וניסיון בתחום אבל הכי חשוב- עשו שיחת טלפון קצרה שבה כבר תרגישו אם יש חיבור.


התכוננות- אחרי שכבר בחרתם צלם תדמית הגיע שלב התכוננות לצילומים. בשלב זה יש לבצע שיחת הכנה וציפיות אל מול הצלם על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בסוף. מומלץ להכין "לוח השראה", רשימה של תמונות שחובה שיהיו, תוכלו לבחור היכן יערכו הצילומים השונים ולקבל רעיונות שונים.


הצילום- הצילומים יתקיימו בדרך כלל בעסק עצמו או בטבע, בית קפה, קליניקה – כל עסק ומה שמתאים לו. חשוב מאוד כי בעל העסק ירגיש בנוח וייהנה מחוויית הצילום. זה מה שיראו בתמונות. צלם מקצועי ומנוסה ידע להוציא את הזווית המתאימה והמחמיאה ובכך התמונות תצאנה הכי יפות ומדויקות לעסק.


בחירת התמונה- לאחר יום הצילום הצלם אמור לסנן את כל חומרי הגלם ולהוציא את התמונות הטובות והמקצועיות ביותר. תהליך בחירת התמונה לעריכה משתנה מצלם לצלם, יש כאלה שיעדיפו לבחור את התמונות בעצמם ויש כאלה שייתנו ללקוח לבחור את התמונות לעריכה. אני חושבת כי בעל העסק חייב לבחור את התמונות שלו. שיתוף המצולם בבחירת התמונות מאפשר קבלת התמונות הכי מדויקות ומתאימות לעסק. לבסוף התמונות שנבחרו עוברות לעריכה שלאחריה מועברות בקישור ללקוח.


עריכה- עריכת התמונות היא חלק בלתי נפרד מהתוצאה הסופית. אם התמונות עד עכשיו היו נחשבות "כטיוטה" אחרי העריכה הן יהיו התוצר הסופי והמוגמר. תמונות ללא עריכה הן תמונות לא כדאיות לשימוש, לא ע"י הצלם וכמובן לא ע"י הלקוח. התמונות אשר נבחרות באמצעות הלקוח עוברות עריכה מקצועית אשר גורמת להם להיראות טוב יותר.

תהליך עריכת התמונות משתנה מבין צלם לצלם. אך העריכה הטובה ביותר כוללת: תיקוני תאורה, צבע וגוונים, העלמת אדמומיות, הסרת פגמים שונים ועוד. לאחר סיום העריכה התמונות נראות איכותיות ומחמיאות מאוד והן נשלחות ללקוח.


העברת התמונות ללקוח- לאחר העריכה, התמונות עוברות ללקוח באמצעות קישור להורדה ובהתאם לחבילה שהוא בחר. עם תמונות תדמית יהיה ניתן להשתמש באתר שלכם, בכתבה על העסק שלכם, ברשתות החברתיות – פייסבוק או אינסטגרם או כל דבר אחר שקשור לעסק שלכם ואתם צריכים תמונה מקצועית.

צילומי תדמית לעסק | מטפלת רגשית
צילומי תדמית לעסק | מטפלת רגשית

גם לכן יש עסק? מסכימות איתי שתמונה טובה מוכרת?

מוזמנות לפרטים על חבילות צילומי תדמית שלי

אביבית צפריר | 0528777217

191 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page